Cibulový koláč..



Rychlý, levný, SKVĚLÝ a  bez práce ! ...že to řikám skoro u všeho ? To protože miluju jednoduchý a rychlý recepty,  ty totiž nakonec ve výsledku jsou daleko lepší.. než nějaký nekonečný patlání se s něčím.. co nakonec ani nedopadne podle vašich představ. Nejdelší čas z celý přípravy jídla mi zabere vždycky úklid kuchyně :D .
No abych se dostala k tomu cibulovému koláči :). Poprvé jsem ho ochutnala od Teréz, když ho přinesla na naši helouvínskou párty :D a musim říct, že to byla fakt bomba... Tak jsem hned vyzvídala.. A ještě ten týden jsem ho ozkoušela a byla jsem až sama překvapená, jak mi to chutnalo. 

      Připravíme si :
1 balení listového těsta (400g...většinou mi trocha zbyde)
3 větší cibule
250 ml smetany ke šlehání
50 g másla
sůl, provensálské bylinky, grilovací koření



Jak na to:  Vyválíme těsto na placku a vložíme do koláčové formy..není potřeba ji ani ničím vymazat. Těsto propícháme vidličkou, aby při pečení lépe unikala pára.Rozehřejeme troubu na 180°C.
Na pánvi orestujeme na másle nakrájenou cibuli( nejlépe na nudličky). Až cibule změkne... přilejeme smetanu, osolíme a okořeníme. Mícháme dokud nám smetana trochu nezhoustne a hotovou směsí zalijeme připravené těsto. Vložíme do trouby a pečeme cca 15-20 minut.                                                            
                                                                                    Bon appétit !














Komentáře

Oblíbené příspěvky